lauantai 27. kesäkuuta 2009

Keskiaikamarkkinat

Turussa on keskiaikamarkkinat, vielä huomenna ehtii.

Käytiin muutaman vuoden tauon jälkeen taas paikalla kääntymässä, ja markkinat ovat siitä mukavat, että oheisohjelmaa on kiitettävästi.

Muutama kuva markkinoilta, uskallan julkaista koska en todellakaan ollut ainoa kameran kanssa heilunut.




Teloitus kahtia repimällä olisi ollut hyvä kuvata, mutta olin hiukan myöhässä ja en päässyt hyvälle kuvauspaikalle. Otin sitten kuvia takanäytön ja livewievin kanssa kädet ojossa päiden yli, mutta tarkennus oli jossain vaiheessa napannut kiinni eturivissä seisovien takaraivoon, ja en sitä aurinkoisessa säässä näytöltä huomannut.
Siksi vain muutama ensimmäinen onnistui...










1 kommentti:

  1. Mukavia kuvia :)

    Minä olin myös kyseisillä keskiaikamarkkinoilla viimevuonna, mutta ne oli siis täällä missä minä asustelen. Nämä taitaa kiertää eri paikkakunnilla. Minulla kävi kamerani kanssa samoin kun sinulla. Minulla olin monipiste tarkennus päällä, kun olin vasta opettelemassa tuota kameran käytöä. Kuvasin samoin yleisön päiden yli live viewn avulla ja se oli aika usein napannut tarkennuspisteen jonkun edessä olijan "kuupasta" :)
    Samoin kävi, kun kuvasin kirkossa serkkuni lapsen konfirmaatiotilaisuutta. Sittemmin olen pitäytynyt tyystin keskipistetarkennuksessa!

    VastaaPoista